خرید آپارتمان در ترکیه 2021

خرید آپارتمان در ترکیه 2021

هزاران املاک برای فروش در ترکیه و صدها کارگزار املاک و مستغلات در این کشور وجود دارند. مسائل مختلفی وجود دارند که قبل از خرید خانه در ترکیه باید به آنها خوب فکر کنید. املاکی که به تازگی ساخته شده باشند از پرداخت مالیات به مدت پنج سال معاف هستند. در این نوع اقامت شما باید هر سال و به مدت ۵ سال برای دریافت اقامت یک ساله خود به اداره مهاجرت محل سکونت خود مراجعه کنید. به ویژه اینکه ترکیه دراین نوع فعالیت های تجاری نسبتاً تازه وارد است. امکان تدریس در رشته های فارسی یا انگلیسی در ترکیه برای من هست؟ ترکیه از جمله کشورهایی است که با توجه به موقعیت مناسب من جمله موقعیت های : جغرافیایی، فرهنگی، اقتصادی،اقلیمی، اجتماعی، اقتصادی و … طبق قوانین کشور ترکیه، انتقال مالکیت ملک منحصرا از طریق اوراق رسمی و ثبتی که توسط طرفین قرارداد و یا وکلای رسمی آنها به امضا رسیده است، امکان¬ پذیر می باشد؛ این اقدام فقط در دفاتر رسمی ثبت اسناد ملکی امکان¬پذیر است. استانهای آنتالیا و استانبول در راس استانهای ترکیه قرار دارند که اتباع ایرانی در آنها اقدام به خرید املاک کرده اند. توجه کنید که عوامل بسیاری در خرید ملک در ترکیه - رفتن به koobeh.net - اثرگذار هستند؛ به طور مثال دوری یا نزدیکی به مرکز شهر، دوری یا نزدیکی به وسایل حملونقل عمومی، نزدیکی و دوری به مراکز خرید، نوساز یا قدیمی بودن ملک، در برج یا آپارتمان بودن و غیره. 

در این گزارش ارزیابی توجه داشته باشید که 3 ماه اعتبار دارد و گزارش گرفته شده باید به دفتر سند مالکیت ارائه شود. لطفا توجه داشته باشید برای دریافت تلفن ثابت، شما بایداجازه اقامت ترکیه را داشته باشید. در این قرارداد ها مهلت زمانی حدودآ بین یک تا سه سال به خریدار داده می شود تا اقساط خود را تسویه کند. باز پرداخت باقی مبلغ به صورت اقساط در بازه زمانی تعیین شده تا زمان اتمام پروژه پرداخت می گردد. 12-اگر کمتر از سی وشش قسط باقی مانده باشد، می بایست یک درصد از کل مبلغ وام تحت عنوان جریمه پرداخت نماید. اگر تصمیم به گرفتن وام مسکن در کشور ترکیه را دارید بهتر است قبل از ان با چند بانک تماس بگیرید. گرچه آلاچاتی و منطقه بکر و زیبای سزمه کوچک و محدود هستند اما با مرکز شهر اِزمیر تنها چند دقیقه با ماشین فاصله دارند. به علاوه سفارت آمریکا هم در منطقه کیزیلای واقع شده است.همچنین مراکز اداری، تجاری، خدماتی، بهداشتی و رفاهی زیادی در محله کیزیلای آنکارا وجود دارد. در میان هر کدام از این انواع گزینه های خرید ملک آماده و یا پیش خرید پروژه های در حال ساخت برای خریداران و سرمایه گذاران وجود دارد. 

{خرید خانه از ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خانه در ترکیه خرید}

این سرمایه گذاری زمانی چشمگیر می شود که قابل اجرا در کشوری رو به رشد که شرایط بهتری را نیز برای زندگی ارائه می نماید، انجام گیرد. ولی تا زمانی مبلغ کامل پرداخت نشود سند در گرو خواهد بود. هرچند، اگر ملکی را به قیمت 60 هزار دلار خریداری کنید، اقامت دو ساله ترکیه به شما داده می شود و تا زمانی که ملک به اسم باشد این اقامت قابل تمدید هست. 14-در بعضی مواقع بانک عامل وام را به صورت ارزی (پولی غیر از لیر ترکیه) به متقاضی می دهد که این مورد نیز شرایط خاص خود را به همراه خواهد داشت. اگر افراد اتباع خارجی دچار هرگونه مشکل در دریافت وام مسکن و مشکل در پرداخت هزینه ها شوند باید با اداره ثبت اسناد و املاک تماس بگیرند. 3-دریافت شماره مالیاتی؛ برای دریافت شماره مالیاتی باید به اداره مالیات در کشور ترکیه مراجعه نمایید. اگر قصد دارید با دریافت وام بانکی در ترکیه اقدام به خرید ملک نمایید ، بهتر است در ابتدائآ با شرایط این روش آشنا شوید. اگر این ملک تا ۳ سال به فروش نرسد شما میتوانید برای کسب اقامت اقدام کنید.

در این روش اتباع کشورهای خارجی می توانند به یکی از بانک های عامل مراجعه نمایند و اقدام به اخذ وام برای خرید املاک مسکونی در کشور ترکیه نمایند. به تازگی به استاندارد های استثنایی تکمیل شده، این پروژه با کیفیت ارائه می دهد آپارتمان برای فروش در اندازه های یک - دو اتاق خواب و در دسترس است برای امروز خرید با برنامه های پرداخت طولانیمدت . متقاضی برای انجام قطعی معامله به مبلغی بین 3 هزار تا 5 هزار یورو احتیاج دارد و یک کپی از پاسپورت و ترجمه رسمی آن به زبان ترکی به همراه دو قطعه عکس تا بتوان قرارداد خرید را امضاء کرده و صاحب آن ملک بشوید . کشور ترکیه با برخی از کشورها توافق نامه امضاء کرده که شهروندان این کشورها از مالیات معاف باشند. پس از اتمام مراحل مذکور که معمولا تشریفاتی و اداری می باشد شما بایستی مجددا به کشور ترکیه سفر نموده و سند ملک خود را تحویل بگیرید. اگر مبلغ شما آماده باشد، در کمتر از سه هفته سند و کلید خانه در دستان شما است.

منبع : سایت املاک ترکیه

[ بازدید : 10 ]

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] 13:20 ] [ مشاورین املاک کوبه ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]