خرید خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول ✔️【قیمت آپارتمان در استانبول 2021 به پول ایران】

خرید خانه در شهر زیبای آنتالیا روشی آسان برای دریافت اقامت در این کشور است، اما قیمت خانه در آنتالیا براساس شرایط و امکانات خانه متفاوت میباشد. این شهر با آب و هوای مدیترانهای بسیاری از افراد را وسوسه خرید خانه میکند. افرادی که خرید ملک در ترکیه را به عنوان سرمایه گذاری بنگرند و سود دهی برایشان اهمیت بیشتری داشته باشد، با پیش خرید ملک در این کشور می توانند تا زمان تحویل آن حداقل 15 تا 30 درصد سود خواهند کرد و البته این درصد از سود هرساله با بالا رفتن قیمت ملک در ترکیه، افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است در صورت انصراف از گرفتن وام و تسویه مبلغ وام بانکی، بانک های ترکیه مبلغی را به عنوان جریمه از فرد متقاضی دریافت می کنند. نرخ مالیات در ترکیه نیز بسیار اهمیت دارد زیرا میزان مالیات در یک کشور رابطه مستقیمی با میزان سود و دریافت خالص است و هرچه نرخ مالیات بیشتر باشد، سود حاصل برای خریدار ملک کمتر خواهد بود. زیرا وکلای مهاجرتی در این زمینه مطالعات به روز داشته و به جزئیات آن آشنایی کامل دارند و می توانند سریع ترین و کم هزینه ترین راه در عین حال امن و مطمئن، برای خرید ملک در ترکیه را برایشان رقم بزنند. 

{فقط به ارزش ملک توجه می کند که حداقل ۲۵۰ هزار دلار باشد.|خرید خانه و ملک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه|خرید مسکن در ترکیه}

البته برای اخذ اقامت باید حداقل 250 هزار لیر در خرید ملک هزینه کنید. متقاضیان خرید ملک برای اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه، باید ملکی به ارزش حداقل معادل 250 هزار دلار آمریکا، در ترکیه خریداری کنند. فقط به ارزش ملک توجه می کند که حداقل ۲۵۰ هزار دلار باشد. جهش ۲۰۰ درصدی نرخ دلار در ترکیه، نتیجه سیاستهای نامتعارف اردوغان در قالب «وضع نرخ بهره واقعی منفی» است.رئیسجمهور ترکیه مدعی است نرخ بهره بانکی دشمن توسعه است. در ابتدا توضیح کوتاهی درباره کشور ترکیه خواهیم داد و سپس به موضوع اصلی مقاله خواهیم پرداخت. زیرا در ابتدا مبلغی به عنوان پیش پرداخت به شرکت ساخت و ساز پرداخت می شود و مابقی با توجه به پیشبرد ملک قابل پرداخت می شود. البته باید توجه داشت که مجددا بسته به نوع خانه، آپارتمانی و یا ویلایی بودن آن و البته موقعیت جغرافیایی، قیمتها متفاوت خواهند بود. همان طور که میدانید خرید ملک در ترکیه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - یکی از متداول ترین و البته ساده ترین روش های مهاجرتی به این کشور است که به اقامت دائم منجر میشود. هزینه های جاری زندگی در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی بسیار پایین است. علاوه بر مالیت هزینه های جانبی دیگری که شامل هزینه ثبت سند و حق مشاوره به موسسات املاک نیز می شود.

نزدیک به مراکز خرید ، موسسات آموزشی و بیمارستان ها می باشد. می تواند متفاوت باشد. شهر استانبول نیز تنها شهر جهان است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگرش در قاره اروپا قرار دارد که بدلیل همین تنوع جغرافیایی میتوان ملکهایی با قیمتهای متفاوت در آنجا پیدا کرد. مالیات در واقع انتقال بخشی از درآمد به دولت یا بخشی از سود فعالیت های تجاری و اقتصادی است که توسط سرمایه گذاران به دولت پرداخت می شود. نرخ این مالیاتها به ترتیب 5/ 1 درصد، 15/ 0 درصد تا 75/ 0 درصد، 1/ 0 درصد تا 6/ 0 درصد و همچنین 35 درصد است.مالیات 35درصدی بر عایدی سرمایه معمولا به این صورت است که به بخشی از رشد قیمت ملک که بیشتر از تورم عمومی اتفاق افتاده است، وضع میشود.در حال حاضر تورم نقطهای مسکن ترکیه حدود 31 درصد است که خیلی بیشتر از نرخ تورم 20درصدی این کشور است.بنابراین بخش قابل توجهی از سود اسمی سرمایهگذاران ملکی، بابت مالیات بر عایدی سرمایه، از آنها دریافت میشود. افرادی که به هر دلیل قصد اقامت بیش از ۹۰ روز در این کشور را دارند، باید از ادارهی مهاجرت کارتی را به نام کارت اقامت ترکیه دریافت کنند. 

راه دیگر خرید خانه در ترکیه، خرید از پروژههایی است که آماده تحویل هستند؛ هزینهی این پروژهها حداقل یک ساله و حداکثر پنج ساله پرداخت میشود که سند خانه پس از تسویهی کامل به نام مشتری زده خواهد شد. اما سند قرمز برای خانه ها و کلا اراضی داری مجوز ساخت صادر میشوند. اگر ملک خریداری شده مورد تایید وزارت ها و سازمان های مربوطه ترکیه نشود، مهلت شروع پروژه ساخت ساختمان در زمینی که خریداری شده است تمام شود (قوانین ترکیه می گوید زمانی که تبعه خارجی زمینی در این کشور خریداری کند، 2 سال فرصت دارد که پروژه ساخت را شروع کند) و همچنین اگر مجوز پایان کار نداشته باشد، امکان ابطال قرارداد خرید ملک توسط کشور ترکیه امکان پذیر می شود. در پیش خرید ملک تنها با شرکت ساخت و ساز باید طرف حساب بود اما در املاک آماده با شخص فروشنده باید در ارتباط بود. اگر متقاضی نیز بخواهد مالکیت ملک را به شخص دیگری واگذار نماید نیاز به پرداخت مالیت های سنگینی که در کشور های اروپایی دریافت می شود، نیست. • اقامت کار با تحصیل: تمام دانشجویانی که بتوانند در دانشگاه های ترکیه پذیرش شوند تا مدت زمان اتمام دوره تحصیلی خود اقامت ترکیه را دریافت می کنند.

منبع: خرید ملک در آنکارا

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 6 آذر 1400 ] 23:01 ] [ مشاورین املاک کوبه ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]