پیش خرید یا خرید ملک آماده در ترکیه: کدام بهتر است؟


پیش خرید یا خرید ملک آماده در ترکیه: کدام بهتر است؟

با وجود سیستم بانکى ایران که غیر مرتبط با سیستم بانکی جهانى است، ایرانیانی که سرمایه آن ها در ایران است و مى خواهند در کشورهاى دیگر مثل ترکیه سرمایه گذارى کنند، چگونه مى توانند به صورت امن وجوه خود را انتقال دهند ؟ موسسه گلوبال کادرو با کمک و استفاده از شرکت هایى که صادر کننده کالا و خدمات از ایران هستند و ارزهایى را در خارج از کشور دریافت مى کنند، ارزهاى آن ها را براى خریدارى مى کند و در اختیار ایرانیان در ترکیه قرار مى دهد. خوب است بدانید پس از خرید ملک و دریافت پاسپورت این کشور، مسیرهای سادهای برای مهاجرت به انگلستان یا ایالات متحده پیش روی شما قرار دارد. بنابراین داشتن حساب بانکى یا نداشتن حساب بانکى در این مرحله میسر نیست. ولى باید در مرحله نقدى ۲۵۰ هزار دلار آمریکا از حساب خریدار به حساب فروشنده انتقال داده شود. و گیرنده و فرستنده حساب و صاحب سند و وکیل قانونى بسیار مهم مى باشند.

{خرید منزل در ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک ترکیه}

مهم ترین مزیت آن مبلغ پایینی است که خریدار پرداخت می نماید. داشتن اسکان ملاک مهم است. با داشتن این کارت شما مقیم کشور ترکیه محسوب خواهید شد که امتیازاتی برای شما دارد. سرمایه گذاران خارجى که قصد خرید ملک در ترکیه (آدرس خود را ببینید https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) را دارند، گاها بدون داشتن حساب بانکى از طریق موسسات و یا به صورت شخصى اقدام به انتقال وجه با هدف شهروندى ترکیه ، به حساب فروشنده به صورت حضورى در بانک مى کنند. برای خرید منزل مسکونی اعم از ویلا یا آپارتمان در ترکیه، باید به برخی از قوانین و اطلاعات لازم احاطه کافی داشته باشید و یا از وکلای مجرب کمک بگیرید. شما میتوانید برخی از واحدهای ۳خوابه این منطقه را به صورت قسطی و با پیشپرداخت حدود ۳۵ درصد قیمت کل بخرید. میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی فاتح که یکی از مراکز ایرانیان و شامل منطقه های تاریخی و توریستی و تجاری از جمله آکسارای است ۴۱۶۸ لیر (۱۰ میلیون تومان) می باشد. بنابراین افتتاح حساب بانکی یکی از مهمترین مراحل در خرید ملک در ترکیه خواهد بود.

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که از لحاظ فرهنگی و ارزش پولی شباهت بسیار زیادی با ایران دارد. و با این نوع سند نمى توان اقامت دریافت کرد. و شما مى توانید مدارک و سند ملکى خود را بدون هیچ مشکلى دریافت کنید. رنگ آبی استفاده شده در این نوع سند ملکی نشان دهنده این است که زمین خالی بوده و هیچ گونه مالکیت طبقه ای ندارد و هیچ طبقه ای به مالکیت شخص خاصی در نیامده است. به همین دلیل توصیه می شود از راه دور هرکز وارد هیچ معامله ای نشوید و حتما ملک را از نزدیک ارزیابی نمایید. شاید با خودتان فکر کنید که با این مبلغ در شهرهای دور افتاده ترکیه می توانید صاحب خانه شوید. پاسخ: استانبول هومز با شما خواهند بود و شما را در تمام مراحل راهنمایی می کنند. خلاصه کلام آنکه قیمت قیمت محلههای استانبول و خرید آپارتمان در ترکیه، به مراتب از ایران به صرفهتر است. همسایگی با ایران، اقتصاد رو به رشد، نزدیکی به اروپا، قیمت مناسب، تورم و سود منطقی و تضمین دریافت پاسپورت ترکیه از دلایل جذب سرمایهگذاران ایرانی در بازار املاک ترکیه است.

{خرید خانه از ترکیه|خرید خانه در ترکیه دیوار|خانه ترکیه خرید}

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند. اما در برخى از اداره هاى ثبت اسناد نرخ روز قبل را که بانک مرکزى با آن نرخ مبادلات بانکى را بسته است (نرخ افکتیف بانک مرکزى ) ملاک قرار مى دهند. اما اگر از موسسه گلوبال کادرو اقدام به خرید ملک در ترکیه نمایید، از همان ابتدا، از انتقال وجوه تا افتتاح حساب بانکى و پروسه شهروندى ترکیه و خرید ملک زیر نظر کارشناسان در این موسسه قابل انجام است. این قولنامه به منزله واگذاری ملک به خریدار نیست، پس در هنگام امضا قولنامه فقط درصدی از مبلغ کل را باید پرداخت کرد و مابقی پول را باید بعد از ثبت در دفتر اسناد، پرداخت کرد. در ظرف مدت زمان کم پول از حساب شما به حساب فروشنده از طریق بانک پرداخت مى شود. 

منبع: خرید ملک در محله های استانبول


[ بازدید : 8 ]

[ شنبه 20 آذر 1400 ] 21:31 ] [ مشاورین املاک کوبه ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]